Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BILSTEIN Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOGE Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) BOGE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz CLK (C209) 270 CDI (209.316) coupe 163KM, 120kW, olej napędowy (2003.02 - 2005.06) VAICO
Producent:LAUBER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0)
Kod produktu:
55.1032
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.1032
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Cisnienie [bar]:  120
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Ograniczenia producenta:  LUK
Profil piasty:  Curved Triangle
Do 100 dni na zwrot
404,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LAUBER
0 (0)
Kod produktu:
66.9930
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.9930
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Technika połączeń:  wielorowek
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Długość całkowita [mm]:  1125
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  25
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  54
Do 100 dni na zwrot
906,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze