Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR do Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MANN-FILTER Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) MANN-FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HENGST FILTER Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) HENGST FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KNECHT Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) KNECHT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ALCO FILTER Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) ALCO FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) DT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) KOLBENSCHMIDT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) MAHLE ORIGINAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MISFAT Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) MISFAT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania RUVILLE Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) RUVILLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SCT - MANNOL Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) SCT - MANNOL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz KLASA G (W463) 300 GE (463.227, 463.228) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW, benzyna (1989.09 - 1993.08) VAICO
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
26-1251
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-1251
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  26
Średnica wewnętrzna [mm]:  7
Średnica zewnętrzna [mm]:  81
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  78
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze