Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA do Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HELLA Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) HELLA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz KLASA S (W221) S 500 (221.071, 221.171) sedan 388KM, 285kW, benzyna (2005.10 - 2013.12) VAICO
Producent:HELLA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0)
Kod produktu:
8TL 359 003-381
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8TL 359 003-381
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Cisnienie [bar]:  103
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Średnica koła pasowego [mm]:  125
Liczba rowków:  6
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Do 100 dni na zwrot
494,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze