Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Mitsubishi COLT IV (CA_A) 1.8 GTi 16V (CA5A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1992.04 - 1996.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mitsubishi COLT IV (CA_A) 1.8 GTi 16V (CA5A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1992.04 - 1996.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mitsubishi COLT IV (CA_A) 1.8 GTi 16V (CA5A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1992.04 - 1996.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mitsubishi COLT IV (CA_A) 1.8 GTi 16V (CA5A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1992.04 - 1996.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mitsubishi COLT IV (CA_A) 1.8 GTi 16V (CA5A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1992.04 - 1996.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mitsubishi COLT IV (CA_A) 1.8 GTi 16V (CA5A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1992.04 - 1996.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mitsubishi COLT IV (CA_A) 1.8 GTi 16V (CA5A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1992.04 - 1996.04) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mitsubishi COLT IV (CA_A) 1.8 GTi 16V (CA5A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1992.04 - 1996.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mitsubishi COLT IV (CA_A) 1.8 GTi 16V (CA5A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1992.04 - 1996.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mitsubishi COLT IV (CA_A) 1.8 GTi 16V (CA5A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1992.04 - 1996.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mitsubishi COLT IV (CA_A) 1.8 GTi 16V (CA5A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1992.04 - 1996.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mitsubishi COLT IV (CA_A) 1.8 GTi 16V (CA5A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1992.04 - 1996.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mitsubishi COLT IV (CA_A) 1.8 GTi 16V (CA5A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1992.04 - 1996.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mitsubishi COLT IV (CA_A) 1.8 GTi 16V (CA5A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1992.04 - 1996.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mitsubishi COLT IV (CA_A) 1.8 GTi 16V (CA5A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1992.04 - 1996.04) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mitsubishi COLT IV (CA_A) 1.8 GTi 16V (CA5A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1992.04 - 1996.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mitsubishi COLT IV (CA_A) 1.8 GTi 16V (CA5A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1992.04 - 1996.04) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mitsubishi COLT IV (CA_A) 1.8 GTi 16V (CA5A) liftback 140KM, 103kW, benzyna (1992.04 - 1996.04) VAICO
Producent:TMI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00434
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00434
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  8
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00435R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00435R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU00320
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00320
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Kayaba
Średnica koła pasowego [mm]:  148
Liczba rowków:  5
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze