Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI do Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 2.0 Hybrid 4WD (GG2W) SUV 118KM, 87kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 2.0 Hybrid 4WD (GG2W) SUV 118KM, 87kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.01 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 2.0 Hybrid 4WD (GG2W) SUV 118KM, 87kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.01 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 2.0 Hybrid 4WD (GG2W) SUV 118KM, 87kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.01 - obecnie) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 2.0 Hybrid 4WD (GG2W) SUV 118KM, 87kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.01 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mitsubishi OUTLANDER III (GG_W, GF_W, ZJ, ZL, ZK) 2.0 Hybrid 4WD (GG2W) SUV 118KM, 87kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2014.01 - obecnie) TMI
Producent:DRI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
714521853
niedostępny
Kaucja: 265,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
714521853
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  JTEKT
Długość [mm]:  1295
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  110
Ciężar netto [kg]:  6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1103,00 zł
630,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 265,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
714521853R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
714521853R
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  JTEKT
Długość [mm]:  1295
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  110
Ciężar netto [kg]:  6
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze