Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Nissan 100NX (B13) 2.0 GTI coupe 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1994.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Nissan 100NX (B13) 2.0 GTI coupe 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1994.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Nissan 100NX (B13) 2.0 GTI coupe 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1994.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Nissan 100NX (B13) 2.0 GTI coupe 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1994.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Nissan 100NX (B13) 2.0 GTI coupe 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1994.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Nissan 100NX (B13) 2.0 GTI coupe 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1994.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Nissan 100NX (B13) 2.0 GTI coupe 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1994.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Nissan 100NX (B13) 2.0 GTI coupe 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1994.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Nissan 100NX (B13) 2.0 GTI coupe 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1994.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Nissan 100NX (B13) 2.0 GTI coupe 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1994.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Nissan 100NX (B13) 2.0 GTI coupe 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1994.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Nissan 100NX (B13) 2.0 GTI coupe 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1994.10) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Nissan 100NX (B13) 2.0 GTI coupe 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1994.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Nissan 100NX (B13) 2.0 GTI coupe 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1994.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Nissan 100NX (B13) 2.0 GTI coupe 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1994.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Nissan 100NX (B13) 2.0 GTI coupe 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1994.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Nissan 100NX (B13) 2.0 GTI coupe 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1994.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Nissan 100NX (B13) 2.0 GTI coupe 143KM, 105kW, benzyna (1991.03 - 1994.10) VAICO
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRP786
niedostępny
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP786
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
1671,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 609,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze