Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN do Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Opel ASTRA H GTC (A04) 1.7 CDTI (L08) liftback 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.02 - 2010.10) VAICO
Producent:JPN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0)
Kod produktu:
70K9018-JPN
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
70K9018-JPN
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze