Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DYS do Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DYS Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) DYS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Opel VECTRA A (J89) 2.5 V6 (F19, M19) sedan 170KM, 125kW, benzyna (1993.02 - 1995.11) URW
Producent:DYS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0)
Kod produktu:
74-25661
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
74-25661
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rodzaj mocowania:  Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg]:  0,047544
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze