Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO do Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NK Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) NK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 205 II (20A/C) 1.1 liftback 60KM, 44kW, benzyna (1989.07 - 1998.09) VAICO
Producent:METALCAUCHO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
50413
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50413
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Do 100 dni na zwrot
310,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
51667
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
51667
Jednostka:
szt
Profil piasty:  PSA 4-loch
Ograniczenia producenta:  Saginaw
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Do 100 dni na zwrot
498,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze