Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot 306 (7B, N3, N5) 1.9 SRDT sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1994.06 - 2001.05) VAICO
Producent:TRW

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP185
niedostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP185
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  PSA
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1204
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  40
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18,5
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Rozstaw srub mocujących:  190
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2114,00 zł
1281,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR219
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR219
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Średnica koła pasowego [mm]:  133
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]:  32
Ilość żeber:  6
Rozstaw srub mocujących:  80
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Cisnienie [bar]:  80
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M16x1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 901,00 zł
515,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR218
niedostępny
Kaucja: 429,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR218
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Koła pasowe:  Z kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ilość żeber:  6
Cisnienie [bar]:  80
Średnica koła pasowego [mm]:  114
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 964,00 zł
551,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 429,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze