Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI do Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12) VIKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault KANGOO BE BOP (KW0/1_) 1.5 dCi (KW0G) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 90KM, 66kW, olej napędowy (2009.06 - 2012.12) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DRI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0)
Kod produktu:
714520693
dostępny
Kaucja: 209,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
714520693
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  1065
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  140
Ograniczenia producenta:  With thread mount
Ciężar netto [kg]:  5,2
Do 100 dni na zwrot
489,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 209,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0)
Kod produktu:
714521870
dostępny
Kaucja: 298,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
714521870
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość [mm]:  1065
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  140
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Bez zazębienia
Ilość obrotów koła kierownicy:  3,2
Ciężar netto [kg]:  5,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez osłony termicznej
Do 100 dni na zwrot
519,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 298,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0)
Kod produktu:
714520693R
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
714520693R
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  140
Długość [mm]:  1065
Ograniczenia producenta:  With thread mount
Ciężar netto [kg]:  4,9
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze