Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS do Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault SCÉNIC II (JM0/1_) 1.9 dCi (JM14) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 131KM, 96kW, olej napędowy (2005.05 - 2008.11) VAICO
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277162
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277162
Jednostka:
szt
Obciążalnożć prądowa [A]:  19
Napięcie robocze [V]:  100
Ograniczenia producenta:  BMW
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ograniczenia producenta:  VAG
Długość kabli:  300
Ilość biegunów:  6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,5
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
117,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277439
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277439
Ograniczenia producenta:  Dacia
Ograniczenia producenta:  Fiat
Ograniczenia producenta:  Ford
Ograniczenia producenta:  Renault
Ograniczenia producenta:  Nissan
Ograniczenia producenta:  Opel
Ilość biegunów:  3
Długość kabli:  200
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Szerokosc wtyczki [mm]:  0,64
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Dla numeru artykułu:  70699502
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy

Przekładnia kierownicaGdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko uruchomić pojazd i ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze