Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Renault TWINGO I Nadwozie pełne / liftback (S06_) 1.2 (S063, S064) Nadwozie pełne / liftback 55KM, 40kW, benzyna (1993.03 - 1996.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault TWINGO I Nadwozie pełne / liftback (S06_) 1.2 (S063, S064) Nadwozie pełne / liftback 55KM, 40kW, benzyna (1993.03 - 1996.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault TWINGO I Nadwozie pełne / liftback (S06_) 1.2 (S063, S064) Nadwozie pełne / liftback 55KM, 40kW, benzyna (1993.03 - 1996.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault TWINGO I Nadwozie pełne / liftback (S06_) 1.2 (S063, S064) Nadwozie pełne / liftback 55KM, 40kW, benzyna (1993.03 - 1996.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault TWINGO I Nadwozie pełne / liftback (S06_) 1.2 (S063, S064) Nadwozie pełne / liftback 55KM, 40kW, benzyna (1993.03 - 1996.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault TWINGO I Nadwozie pełne / liftback (S06_) 1.2 (S063, S064) Nadwozie pełne / liftback 55KM, 40kW, benzyna (1993.03 - 1996.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault TWINGO I Nadwozie pełne / liftback (S06_) 1.2 (S063, S064) Nadwozie pełne / liftback 55KM, 40kW, benzyna (1993.03 - 1996.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault TWINGO I Nadwozie pełne / liftback (S06_) 1.2 (S063, S064) Nadwozie pełne / liftback 55KM, 40kW, benzyna (1993.03 - 1996.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault TWINGO I Nadwozie pełne / liftback (S06_) 1.2 (S063, S064) Nadwozie pełne / liftback 55KM, 40kW, benzyna (1993.03 - 1996.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault TWINGO I Nadwozie pełne / liftback (S06_) 1.2 (S063, S064) Nadwozie pełne / liftback 55KM, 40kW, benzyna (1993.03 - 1996.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault TWINGO I Nadwozie pełne / liftback (S06_) 1.2 (S063, S064) Nadwozie pełne / liftback 55KM, 40kW, benzyna (1993.03 - 1996.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault TWINGO I Nadwozie pełne / liftback (S06_) 1.2 (S063, S064) Nadwozie pełne / liftback 55KM, 40kW, benzyna (1993.03 - 1996.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault TWINGO I Nadwozie pełne / liftback (S06_) 1.2 (S063, S064) Nadwozie pełne / liftback 55KM, 40kW, benzyna (1993.03 - 1996.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault TWINGO I Nadwozie pełne / liftback (S06_) 1.2 (S063, S064) Nadwozie pełne / liftback 55KM, 40kW, benzyna (1993.03 - 1996.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault TWINGO I Nadwozie pełne / liftback (S06_) 1.2 (S063, S064) Nadwozie pełne / liftback 55KM, 40kW, benzyna (1993.03 - 1996.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault TWINGO I Nadwozie pełne / liftback (S06_) 1.2 (S063, S064) Nadwozie pełne / liftback 55KM, 40kW, benzyna (1993.03 - 1996.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault TWINGO I Nadwozie pełne / liftback (S06_) 1.2 (S063, S064) Nadwozie pełne / liftback 55KM, 40kW, benzyna (1993.03 - 1996.05) VAICO
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRM176
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM176
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  TRW
Długość całkowita [mm]:  1152
Rozstaw srub mocujących:  255
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  95
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  O przekroju kwadratowym
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18,5
Długość przegub aksialny [mm]:  236
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
534,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14)
Kod produktu:
JRM459
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM459
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  SMI
Długość całkowita [mm]:  1200
Do 100 dni na zwrot
975,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze