Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS do Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 TD Napęd na wszystkie koła (SV 420D) samochód terenowy zamknięty 71KM, 52kW, olej napędowy (1994.12 - 1998.03)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 TD Napęd na wszystkie koła (SV 420D) samochód terenowy zamknięty 71KM, 52kW, olej napędowy (1994.12 - 1998.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 TD Napęd na wszystkie koła (SV 420D) samochód terenowy zamknięty 71KM, 52kW, olej napędowy (1994.12 - 1998.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 TD Napęd na wszystkie koła (SV 420D) samochód terenowy zamknięty 71KM, 52kW, olej napędowy (1994.12 - 1998.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 TD Napęd na wszystkie koła (SV 420D) samochód terenowy zamknięty 71KM, 52kW, olej napędowy (1994.12 - 1998.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 TD Napęd na wszystkie koła (SV 420D) samochód terenowy zamknięty 71KM, 52kW, olej napędowy (1994.12 - 1998.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 TD Napęd na wszystkie koła (SV 420D) samochód terenowy zamknięty 71KM, 52kW, olej napędowy (1994.12 - 1998.03) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 TD Napęd na wszystkie koła (SV 420D) samochód terenowy zamknięty 71KM, 52kW, olej napędowy (1994.12 - 1998.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 TD Napęd na wszystkie koła (SV 420D) samochód terenowy zamknięty 71KM, 52kW, olej napędowy (1994.12 - 1998.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 TD Napęd na wszystkie koła (SV 420D) samochód terenowy zamknięty 71KM, 52kW, olej napędowy (1994.12 - 1998.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 TD Napęd na wszystkie koła (SV 420D) samochód terenowy zamknięty 71KM, 52kW, olej napędowy (1994.12 - 1998.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 TD Napęd na wszystkie koła (SV 420D) samochód terenowy zamknięty 71KM, 52kW, olej napędowy (1994.12 - 1998.03) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 TD Napęd na wszystkie koła (SV 420D) samochód terenowy zamknięty 71KM, 52kW, olej napędowy (1994.12 - 1998.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 TD Napęd na wszystkie koła (SV 420D) samochód terenowy zamknięty 71KM, 52kW, olej napędowy (1994.12 - 1998.03) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 TD Napęd na wszystkie koła (SV 420D) samochód terenowy zamknięty 71KM, 52kW, olej napędowy (1994.12 - 1998.03) VAICO
Producent:NPS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NPS
0 (0)
Kod produktu:
S445I03
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NPS
Kod:
S445I03
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze