Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS do Volvo S60 I (384) 2.4 CDI sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2003.10 - 2005.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo S60 I (384) 2.4 CDI sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2003.10 - 2005.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo S60 I (384) 2.4 CDI sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2003.10 - 2005.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo S60 I (384) 2.4 CDI sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2003.10 - 2005.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo S60 I (384) 2.4 CDI sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2003.10 - 2005.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Volvo S60 I (384) 2.4 CDI sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2003.10 - 2005.12) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Volvo S60 I (384) 2.4 CDI sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2003.10 - 2005.12) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo S60 I (384) 2.4 CDI sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2003.10 - 2005.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Volvo S60 I (384) 2.4 CDI sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2003.10 - 2005.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Volvo S60 I (384) 2.4 CDI sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2003.10 - 2005.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo S60 I (384) 2.4 CDI sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2003.10 - 2005.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo S60 I (384) 2.4 CDI sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2003.10 - 2005.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo S60 I (384) 2.4 CDI sedan 116KM, 85kW, olej napędowy (2003.10 - 2005.12) TRW
Producent:IPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0)
Kod produktu:
KK000086
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000086
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Długość całkowita [mm]:  1092
Rodzaj gwintu przegub aksialny:  Z gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Rozstaw srub mocujących:  520
Suw [mm]:  140
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  62
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z wpustem
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Bez zazębienia
Do 100 dni na zwrot
1005,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze