Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL do Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo S70 (874) 2.0 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1997.01 - 2000.11) VAICO
Producent:OPTIMAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HP-048
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
HP-048
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Średnica koła pasowego [mm]: 142
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze zbiornikiem
Ilość żeber: 6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1650,00 zł
1000,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HP-635
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
HP-635
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Średnica koła pasowego [mm]: 130
Technika połączeń: Screw In
Ilość żeber: 6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1759,00 zł
1066,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze