Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA do Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AUTOMEGA Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) AUTOMEGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw BORA Variant (1J6) 2.3 V5 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1999.05 - 2000.10) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KAMOKA

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
3.0 (1)
Kod produktu:
PP176
dostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP176
Jednostka:
szt
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  2
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M16
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Cisnienie [bar]:  90
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  32
Rozstaw srub mocujących:  80
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Dla numeru OE:  1H0 422 155 E
Do 100 dni na zwrot
313,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
3.0 (1)
Kod produktu:
PP008
dostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
PP008
Jednostka:
szt
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  2
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego:  M16
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Cisnienie [bar]:  90
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  32
Rozstaw srub mocujących:  80
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Dla numeru OE:  1J0 422 152 F
Do 100 dni na zwrot
313,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
3.0 (1)
Kod produktu:
9120003
dostępny
3.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
9120003
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  ZF
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Długość całkowita [mm]:  1305
Do 100 dni na zwrot
1059,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze