Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS do Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw GOLF III (1H1) 1.6 liftback 101KM, 74kW, benzyna (1995.07 - 1997.08) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277399
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277399
Jednostka:
szt
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Długość kabli:  500
Ograniczenia producenta:  VAG
Ilość biegunów:  2
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  1
Powierzchnia kontaktowa:  Ocynkowany
Szerokosc wtyczki [mm]:  2,8
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Do 100 dni na zwrot
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze