Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE do Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AUTOMEGA Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) AUTOMEGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.8 4motion Kombi 125KM, 92kW, benzyna (1999.05 - 2006.06) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FORTUNE LINE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FORTUNE LINE
0 (0)
Kod produktu:
FZP023
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FORTUNE LINE
Kod:
FZP023
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Długość całkowita [mm]:  1260
Ograniczenia producenta:  ZF
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
FORTUNE LINE
0 (0)
Kod produktu:
FZP022
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FORTUNE LINE
Kod:
FZP022
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]:  1260
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Specyfikacja:  Igual que 13932
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Długość przegub aksialny [mm]:  315
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  22
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  67,5
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  18
Wymiar gwintu:  M14x1,5 / M16x1,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze