Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AUTOMEGA Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) AUTOMEGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2000.10 - 2006.06) VIKA
Producent:LENCO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA697L
niedostępny
Kaucja: 320,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA697L
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubu osiowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez manszet układu kierowniczego
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Do 100 dni na zwrot
1380,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 320,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA302L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA302L
Tryb pracy:  Manualny
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SP3129
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3129
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Profil piasty:  Curved Triangle
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA1088L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1088L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA1090L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1090L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
Długość całkowita [mm]:  1260
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze