Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Vw JETTA III (1K2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2008.07 - 2010.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw JETTA III (1K2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw JETTA III (1K2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw JETTA III (1K2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw JETTA III (1K2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Vw JETTA III (1K2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw JETTA III (1K2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw JETTA III (1K2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw JETTA III (1K2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw JETTA III (1K2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw JETTA III (1K2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Vw JETTA III (1K2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw JETTA III (1K2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw JETTA III (1K2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw JETTA III (1K2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw JETTA III (1K2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw JETTA III (1K2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw JETTA III (1K2) 2.5 sedan 170KM, 125kW, benzyna (2008.07 - 2010.10) VAICO
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRE101
dostępny
Kaucja: 210,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRE101
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Elektryczny
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 5220,00 zł
3480,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 210,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze