- Tryb pracy: Elektryczny
- Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Dodaj opinię
(22.02.2022)
Opinia wystawiona dla Pompa wspomagania układu kierowniczego TRW JER134
(27.01.2021)
Po zamontowaniu przekładni kierownica chodzi bardzo gładko. Jej ruchy od razu przekładają się na skręt kół. Bardzo to ułatwia samą jazdę jak i parkowanie na zatłoczonych parkingach
Opinia wystawiona dla Przekładnia kierownicza TRW JRM502
(13.01.2021)
dobrze, że zdecydowałem się na zakup przekładni właśnie tutaj. Po zamontowaniu jej w końcu można komfortowo prowadzić. Wcześniej wszelkie manewry kierownicą nijak przekładały się na ruch kół. Ogromna róznica. Dobra część, polecam
Opinia wystawiona dla Przekładnia kierownicza TRW JRP895
Producent | Numery OEM |
---|
AUDI | 1K1 423 051 AF |
AUDI | 1K1 423 051 AG |
AUDI | 1K1 423 051 AH |
AUDI | 1K1 423 051 BB |
AUDI | 1K1 423 051 BG |
AUDI | 1K1 423 051 BH |
AUDI | 1K1 423 051 BJ |
AUDI | 1K1 423 051 BM |
AUDI | 1K1 423 051 BP |
AUDI | 1K1 423 051 BQ |
AUDI | 1K1 423 051 BS |
AUDI | 1K1 423 051 BT |
AUDI | 1K1 423 051 CD |
AUDI | 1K1 423 051 CE |
AUDI | 1K1 423 051 CF |
AUDI | 1K1 423 051 CJ |
AUDI | 1K1 423 051 CK |
AUDI | 1K1 423 051 CL |
AUDI | 1K1 423 051 CM |
AUDI | 1K1 423 055 |
AUDI | 1K1 423 055 AX |
AUDI | 1K1 423 055 BX |
AUDI | 1K1 423 055 C |
AUDI | 1K1 423 055 CX |
AUDI | 1K1 423 055 E |
AUDI | 1K1 423 055 EX |
AUDI | 1K1 423 055 F |
AUDI | 1K1 423 055 FX |
AUDI | 1K1 423 055 H |
AUDI | 1K1 423 055 HX |
AUDI | 3C1 423 051 D |
AUDI | 3C1 423 051 J |
AUDI | 3C1 423 051 T |
DELCOREMY | DSR1632L |
DRI | 717520583 |
ELSTOCK | 17-0583 |
ERABENELUX | SR23079 |
GR | SEL001-B |
LAUBER | 67.0102 |
LENCO | SGA533L |
LIZARTE | 06.96.4000 |
MAPCO | 29685 |
QUINTON HA | QSRE1309 |
SASIC | 7176043 |
SEAT | 1K1 423 051 AF |
SEAT | 1K1 423 051 AG |
SEAT | 1K1 423 051 AH |
SEAT | 1K1 423 051 BB |
SEAT | 1K1 423 051 BC |
SEAT | 1K1 423 051 BF |
SEAT | 1K1 423 051 BG |
SEAT | 1K1 423 051 BH |
SEAT | 1K1 423 051 BJ |
SEAT | 1K1 423 051 BN |
SEAT | 1K1 423 051 BQ |
SEAT | 1K1 423 051 BS |
SEAT | 1K1 423 051 BT |
SEAT | 1K1 423 051 CC |
SEAT | 1K1 423 051 CD |
SEAT | 1K1 423 051 CE |
SEAT | 1K1 423 051 CG |
SEAT | 1K1 423 051 CJ |
SEAT | 1K1 423 051 CK |
SEAT | 1K1 423 051 CL |
SEAT | 1K1 423 051 CM |
SEAT | 1K1 423 051 CN |
SEAT | 1K1 423 055 |
SEAT | 1K1 423 055 BX |
SEAT | 1K1 423 055 C |
SEAT | 1K1 423 055 CX |
SEAT | 1K1 423 055 E |
SEAT | 1K1 423 055 EX |
SEAT | 1K1 423 055 F |
SEAT | 1K1 423 055 FX |
SEAT | 3C1 423 051 |
SEAT | 3C1 423 051 D |
SEAT | 3C1 423 051 E |
SEAT | 3C1 423 051 H |
SEAT | 3C1 423 051 J |
SEAT | 3C1 423 051 L |
SEAT | 3C1 423 051 T |
SERCORE | 131074 |
SKODA | 1K1 423 051 AF |
SKODA | 1K1 423 051 AG |
SKODA | 1K1 423 051 AH |
SKODA | 1K1 423 051 BB |
SKODA | 1K1 423 051 BC |
SKODA | 1K1 423 051 BF |
SKODA | 1K1 423 051 BG |
SKODA | 1K1 423 051 BH |
SKODA | 1K1 423 051 BJ |
SKODA | 1K1 423 051 BM |
SKODA | 1K1 423 051 BN |
SKODA | 1K1 423 051 BP |
SKODA | 1K1 423 051 BQ |
SKODA | 1K1 423 051 BS |
SKODA | 1K1 423 051 BT |
SKODA | 1K1 423 051 CD |
SKODA | 1K1 423 051 CE |
SKODA | 1K1 423 051 CF |
SKODA | 1K1 423 051 CJ |
SKODA | 1K1 423 051 CK |
SKODA | 1K1 423 051 CL |
SKODA | 1K1 423 051 CM |
SKODA | 1K1 423 051 CN |
SKODA | 1K1 423 055 |
SKODA | 1K1 423 055 BX |
SKODA | 1K1 423 055 C |
SKODA | 1K1 423 055 CX |
SKODA | 1K1 423 055 EX |
SKODA | 1K1 423 055 F |
SKODA | 1K1 423 055 FX |
SKODA | 3C1 423 051 |
SKODA | 3C1 423 051 D |
SKODA | 3C1 423 051 J |
SKODA | 3C1 423 051 L |
SKODA | 3C1 423 051 T |
Test_Bosch | 7805.955.101 |
Test_Bosch | 7805.955.103 |
Test_Bosch | 7805.955.105 |
Test_Bosch | 7805.955.109 |
Test_Bosch | 7805.955.111 |
Test_Bosch | 7805.955.116 |
Test_Bosch | 7805.974.106 |
Test_Bosch | 7805.974.108 |
Test_Bosch | 7805.974.117 |
Test_Bosch | 7805.974.118 |
Test_Bosch | 7805.974.119 |
Test_Bosch | 7805.974.122 |
Test_Bosch | 7805.974.130 |
Test_Bosch | 7805.974.131 |
Test_Bosch | 7805.974.132 |
Test_Bosch | 7805.974.138 |
Test_Bosch | 7805.974.139 |
Test_Bosch | 7805.974.140 |
Test_Bosch | 7805.974.151 |
Test_Bosch | 7805.974.152 |
Test_Bosch | 7805.974.165 |
Test_Bosch | 7805.974.166 |
Test_Bosch | 7805.974.169 |
Test_Bosch | 7805.974.170 |
Test_Bosch | 7805.974.198 |
Test_Bosch | 7805.974.199 |
Test_Bosch | 7805.974.202 |
Test_Bosch | 7805.974.203 |
Test_Bosch | 7805.974.215 |
Test_Bosch | 7805.974.218 |
Test_Bosch | 7805.974.219 |
Test_Bosch | 7805.974.222 |
Test_Bosch | 7805.974.230 |
Test_Bosch | 7805.974.231 |
Test_Bosch | 7805.974.235 |
Test_Bosch | 7805.974.240 |
Test_Bosch | 7805.974.246 |
Test_Bosch | 7805.974.249 |
Test_Bosch | 7805.974.250 |
Test_Bosch | 7805.974.251 |
Test_Bosch | 7805.974.254 |
Test_Bosch | 7805.974.259 |
Test_Bosch | 7805.974.261 |
Test_Bosch | 7805.974.262 |
Test_Bosch | 7805.974.270 |
Test_Bosch | 7805.974.280 |
Test_Bosch | 7805.974.281 |
Test_Bosch | 7805.974.288 |
Test_Bosch | 7805.974.289 |
Test_Bosch | 7805.974.292 |
Test_Bosch | 7805.974.293 |
Test_Bosch | 7805.974.296 |
Test_Bosch | 7805.974.300 |
Test_Bosch | 7805.974.302 |
Test_Bosch | 7805.974.305 |
Test_Bosch | 7805.974.306 |
Test_Bosch | 7805.974.310 |
Test_Bosch | 7805.974.316 |
Test_Bosch | 7805.974.317 |
Test_Bosch | 7805.974.320 |
Test_Bosch | 7805.974.321 |
Test_Bosch | 7805.974.324 |
Test_Bosch | 7805.974.326 |
Test_Bosch | 7805.974.330 |
Test_Bosch | 7805.974.331 |
Test_Bosch | 7805.974.334 |
Test_Bosch | 7805.974.336 |
Test_Bosch | 7805.974.337 |
Test_Bosch | 7805.974.340 |
Test_Bosch | 7805.974.342 |
Test_Bosch | 7805.974.343 |
Test_Bosch | 7805.974.346 |
Test_Bosch | 7805.974.348 |
VW FAW | 1K1 423 051 BP |
VW FAW | 1K1 423 051 BQ |
VW FAW | 1K1 423 055 BX |
VW FAW | 1K1 423 055 CX |
VW FAW | 1K1 423 055 EX |
VW FAW | 1K1 423 055 F |
VW SVW | 1K1 423 055 EX |
VW | 1K1 423 051 |
VW | 1K1 423 051 AA |
VW | 1K1 423 051 AB |
VW | 1K1 423 051 AC |
VW | 1K1 423 051 AD |
VW | 1K1 423 051 AE |
VW | 1K1 423 051 AF |
VW | 1K1 423 051 AG |
VW | 1K1 423 051 AH |
VW | 1K1 423 051 AJ |
VW | 1K1 423 051 AK |
VW | 1K1 423 051 AL |
VW | 1K1 423 051 AM |
VW | 1K1 423 051 AN |
VW | 1K1 423 051 AP |
VW | 1K1 423 051 AQ |
VW | 1K1 423 051 AR |
VW | 1K1 423 051 AS |
VW | 1K1 423 051 AT |
VW | 1K1 423 051 BA |
VW | 1K1 423 051 BB |
VW | 1K1 423 051 BC |
VW | 1K1 423 051 BD |
VW | 1K1 423 051 BE |
VW | 1K1 423 051 BF |
VW | 1K1 423 051 BG |
VW | 1K1 423 051 BH |
VW | 1K1 423 051 BJ |
VW | 1K1 423 051 BK |
VW | 1K1 423 051 BL |
VW | 1K1 423 051 BM |
VW | 1K1 423 051 BN |
VW | 1K1 423 051 BP |
VW | 1K1 423 051 BQ |
VW | 1K1 423 051 BR |
VW | 1K1 423 051 BS |
VW | 1K1 423 051 BT |
VW | 1K1 423 051 CC |
VW | 1K1 423 051 CD |
VW | 1K1 423 051 CE |
VW | 1K1 423 051 CF |
VW | 1K1 423 051 CG |
VW | 1K1 423 051 CH |
VW | 1K1 423 051 CJ |
VW | 1K1 423 051 CK |
VW | 1K1 423 051 CL |
VW | 1K1 423 051 CM |
VW | 1K1 423 051 CN |
VW | 1K1 423 051 CP |
VW | 1K1 423 051 DC |
VW | 1K1 423 051 DD |
VW | 1K1 423 055 |
VW | 1K1 423 055 AX |
VW | 1K1 423 055 B |
VW | 1K1 423 055 BX |
VW | 1K1 423 055 C |
VW | 1K1 423 055 CX |
VW | 1K1 423 055 E |
VW | 1K1 423 055 EX |
VW | 1K1 423 055 F |
VW | 1K1 423 055 FX |
VW | 1K1 423 055 X |
VW | 3C1 423 051 |
VW | 3C1 423 051 D |
VW | 3C1 423 051 E |
VW | 3C1 423 051 F |
VW | 3C1 423 051 H |
VW | 3C1 423 051 J |
VW | 3C1 423 051 K |
VW | 3C1 423 051 L |
VW | 3C1 423 051 N |
VW | 3C1 423 051 S |
VW | 3C1 423 051 T |
ZF PARTS | 7805955168 |
ZF PARTS | 8001444 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.
Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.
Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.