Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania do Vw LT 40-55 I Platforma / podwozie (293-909) 2.4 Syncro Platforma / podwozie 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1989.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw LT 40-55 I Platforma / podwozie (293-909) 2.4 Syncro Platforma / podwozie 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1989.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 40-55 I Platforma / podwozie (293-909) 2.4 Syncro Platforma / podwozie 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1989.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw LT 40-55 I Platforma / podwozie (293-909) 2.4 Syncro Platforma / podwozie 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1989.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw LT 40-55 I Platforma / podwozie (293-909) 2.4 Syncro Platforma / podwozie 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1989.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw LT 40-55 I Platforma / podwozie (293-909) 2.4 Syncro Platforma / podwozie 90KM, 66kW, benzyna (1982.12 - 1989.07) URW

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
51277399
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277399
Jednostka:
szt
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Długość kabli:  500
Ograniczenia producenta:  VAG
Ilość biegunów:  2
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  1
Powierzchnia kontaktowa:  Ocynkowany
Szerokosc wtyczki [mm]:  2,8
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Do 100 dni na zwrot
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
29991
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29991
Jednostka:
szt
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Do 100 dni na zwrot
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (5)
Kod produktu:
K S01 002 296
niedostępny
Kaucja: 548,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 002 296
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  100
Rozmiar gwintu 1:  M 18 x 1,5
Liczba otworów do mocowania:  4
Do 100 dni na zwrot
1491,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 548,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SP3246
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SP3246
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Profil piasty:  Triangle
Do 100 dni na zwrot
URW
5.0 (1)
Kod produktu:
32-85502
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
URW
Kod:
32-85502
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Średnica [mm]:  130
Specyfikacje asortymentowa:  Przykręcany
Ilość żeber:  1
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze