Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD do Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 liftback 100KM, 74kW, benzyna (1999.10 - 2000.09) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPD

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPD
0 (0)
Kod produktu:
36-2059
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
36-2059
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego:  M16
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  32
Rozstaw srub mocujących:  80
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Cisnienie [bar]:  90
Do 100 dni na zwrot
IPD
0 (0)
Kod produktu:
36-2211
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPD
Kod:
36-2211
Ograniczenia producenta:  KAYABA
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Kształt adaptera:  Trójkątny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego:  M16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm]:  32
Rozstaw srub mocujących:  80
Średnica punktów mocowania [mm]:  8
Cisnienie [bar]:  90
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze