Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH do Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MOOG Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) MOOG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw TRANSPORTER III Platforma / podwozie 2.1 Syncro Platforma / podwozie 112KM, 82kW, benzyna (1986.03 - 1992.07) VIKA
Producent:BOSCH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (5)
Kod produktu:
K S01 000 260
niedostępny
Kaucja: 406,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 000 260
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  115
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Średnica otworu [mm]:  50
Do 100 dni na zwrot
623,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 406,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5)
Kod produktu:
K S00 000 290
niedostępny
5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 000 290
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]:  115
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Średnica otworu [mm]:  50
Do 100 dni na zwrot
707,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (5)
Kod produktu:
K S01 001 458
niedostępny
Kaucja: 2165,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 001 458
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Bez drążka kierowniczego poprzecznego
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
2519,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 2165,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze