Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN do Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy JPN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) JPN
Regulacja dynamiki jazdy ABAKUS Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) ABAKUS
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JP GROUP Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) JP GROUP
Regulacja dynamiki jazdy KAMOKA Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) KAMOKA
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) VEMO
Regulacja dynamiki jazdy VIKA Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 3.7 sedan 260KM, 191kW, benzyna (1998.11 - 2002.09) VIKA
Producent:TOPRAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOPRAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
115 600
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOPRAN
Kod:
115 600
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przewodem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z tulejką
Długość [mm]: 896
Dynamika hamowania/jazdy: Dla pojazdów z ABS
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 196,00 zł
100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze