Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy VEMO do Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08)

Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy EFI AUTOMOTIVE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) EFI AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy FAE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) FAE
Regulacja dynamiki jazdy GSP Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) GSP
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy IPD Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) IPD
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy MAXGEAR Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) MAXGEAR
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy SNR Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) SNR
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Ford MONDEO I Turnier (BNP) 2.0 i 16V 4x4 Kombi 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:VEMO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V25-92-7052
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V25-92-7052
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  81,8
Średnica zewnętrzna [mm]:  91,1
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Szerokość [mm]:  13
Ilość zębów obręczy ABS:  44
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V25-72-0003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V25-72-0003
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  910
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ABS
Ilość biegunów:  2
Napięcie znamionowe:  12
Ciężar [kg]:  0,105
Szerokość opakowania [cm]:  5,7
Szerokość opakowania [cm]:  4,2
Wysokość opakowania [cm]:  12,85
Wysokość opakowania [cm]:  3,8
Głębokość opakowania [cm]:  12,85
Głębokość opakowania [cm]:  90
Do 100 dni na zwrot
193,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze