Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy IPARTS do Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09)

Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ABE Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) ABE
Regulacja dynamiki jazdy ASHIKA Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) ASHIKA
Regulacja dynamiki jazdy AUTLOG Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) AUTLOG
Regulacja dynamiki jazdy BENDIX Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) BENDIX
Regulacja dynamiki jazdy BLUE PRINT Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) BLUE PRINT
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy EFI AUTOMOTIVE Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) EFI AUTOMOTIVE
Regulacja dynamiki jazdy ERA Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JAPANPARTS Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) JAPANPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JAPKO Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) JAPKO
Regulacja dynamiki jazdy JPN Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) JPN
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NTY Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) NTY
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy PNEUMATICS Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) PNEUMATICS
Regulacja dynamiki jazdy SNR Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) SNR
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 4.7 V8 4x4 samochód terenowy zamknięty 258KM, 190kW, benzyna (2001.10 - 2005.09) VEMO
Producent:IPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CA000237
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
CA000237
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  ADA107104
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Ciężar [kg]:  0,098
Do 100 dni na zwrot
103,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
CA000236
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
CA000236
Jednostka:
szt
Parzyste numery artykułów:  ADA107107
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Ciężar [kg]:  0,15
Do 100 dni na zwrot
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze