Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. do Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12)

Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy OPTIMAL Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) OPTIMAL
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy ERA Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) ERA
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy FAE Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) FAE
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy GSP Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HOFFER Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) HOFFER
Regulacja dynamiki jazdy JPN Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) JPN
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MEAT & DORIA Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) MEAT & DORIA
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NK Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) NK
Regulacja dynamiki jazdy NTY Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) NTY
Regulacja dynamiki jazdy SIDAT Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) SIDAT
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Jeep WRANGLER III (JK) 3.8 samochód terenowy otwarty 208KM, 153kW, benzyna (2007.04 - 2011.12) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:A.B.S.

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
31346
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
31346
Jednostka:
szt
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Długość [mm]:  940
Kolor wtyczki:  Czarny
Ciężar [kg]:  0,12
Do 100 dni na zwrot
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
31301
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
31301
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  62
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Kolor wtyczki:  Czarny
Ciężar [kg]:  0,09
Do 100 dni na zwrot
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
31350
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
31350
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  1230
Rodzaj czujnika:  Aktywny czujnik
Kolor wtyczki:  Czarny
Ciężar [kg]:  0,15
Do 100 dni na zwrot
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze