Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy NTY do Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) samochód terenowy otwarty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 2000.04)

Regulacja dynamiki jazdy ABE Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) samochód terenowy otwarty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 2000.04) ABE
Regulacja dynamiki jazdy ASHIKA Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) samochód terenowy otwarty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 2000.04) ASHIKA
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) samochód terenowy otwarty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 2000.04) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) samochód terenowy otwarty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 2000.04) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy ESEN SKV Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) samochód terenowy otwarty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 2000.04) ESEN SKV
Regulacja dynamiki jazdy GSP Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) samochód terenowy otwarty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 2000.04) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS JAKOPARTS Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) samochód terenowy otwarty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 2000.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Regulacja dynamiki jazdy IPARTS Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) samochód terenowy otwarty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 2000.04) IPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JAPANPARTS Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) samochód terenowy otwarty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 2000.04) JAPANPARTS
Regulacja dynamiki jazdy JAPKO Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) samochód terenowy otwarty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 2000.04) JAPKO
Regulacja dynamiki jazdy JPN Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) samochód terenowy otwarty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 2000.04) JPN
Regulacja dynamiki jazdy KAVO PARTS Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) samochód terenowy otwarty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 2000.04) KAVO PARTS
Regulacja dynamiki jazdy LUCAS Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) samochód terenowy otwarty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 2000.04) LUCAS
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) samochód terenowy otwarty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 2000.04) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy METALCAUCHO Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) samochód terenowy otwarty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 2000.04) METALCAUCHO
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) samochód terenowy otwarty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 2000.04) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy NIPPARTS Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) samochód terenowy otwarty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 2000.04) NIPPARTS
Regulacja dynamiki jazdy NTY Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) samochód terenowy otwarty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 2000.04) NTY
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Mitsubishi PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) samochód terenowy otwarty 181KM, 133kW, benzyna (1994.06 - 2000.04) VEMO
Producent:NTY

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HCA-MS-007
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
HCA-MS-007
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Parzyste numery artykułów:  HCA-MS-008
Numer seryjny:  HCA-MS-007
Do 100 dni na zwrot
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HCA-MS-008
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
HCA-MS-008
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Parzyste numery artykułów:  HCA-MS-007
Numer seryjny:  HCA-MS-008
Do 100 dni na zwrot
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HCA-MS-032
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
HCA-MS-032
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  99
Numer seryjny:  HCA-MS-032
Do 100 dni na zwrot
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HCA-MS-031
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
HCA-MS-031
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Parzyste numery artykułów:  HCA-MS-030
Numer seryjny:  HCA-MS-031
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HCA-MS-030
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
HCA-MS-030
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  110
Długość [mm]:  890
Parzyste numery artykułów:  HCA-MS-031
Numer seryjny:  HCA-MS-030
Do 100 dni na zwrot
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze