Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy MAPCO do Porsche 911 (996) 3.6 Carrera 4S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Porsche 911 (996) 3.6 Carrera 4S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Porsche 911 (996) 3.6 Carrera 4S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy BREMI Porsche 911 (996) 3.6 Carrera 4S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) BREMI
Regulacja dynamiki jazdy GSP Porsche 911 (996) 3.6 Carrera 4S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) GSP
Regulacja dynamiki jazdy HERTH+BUSS ELPARTS Porsche 911 (996) 3.6 Carrera 4S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Regulacja dynamiki jazdy KAWE Porsche 911 (996) 3.6 Carrera 4S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) KAWE
Regulacja dynamiki jazdy MAPCO Porsche 911 (996) 3.6 Carrera 4S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) MAPCO
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Porsche 911 (996) 3.6 Carrera 4S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Porsche 911 (996) 3.6 Carrera 4S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy TRISCAN Porsche 911 (996) 3.6 Carrera 4S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) TRISCAN
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Porsche 911 (996) 3.6 Carrera 4S coupe 345KM, 254kW, benzyna (2003.02 - 2005.08) VEMO
Producent:MAPCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
76911
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
76911
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Ilość zębów:  48
Szerokość [mm]:  13
Średnica wewnętrzna [mm]:  97
Średnica zewnętrzna [mm]:  101
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze