Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Regulacja dynamiki jazdy BOSCH do Volvo XC90 II (256) T5 Polestar AWD SUV 253KM, 186kW, benzyna (2019.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Regulacja dynamiki jazdy A.B.S. Volvo XC90 II (256) T5 Polestar AWD SUV 253KM, 186kW, benzyna (2019.07 - obecnie) A.B.S.
Regulacja dynamiki jazdy ATE Volvo XC90 II (256) T5 Polestar AWD SUV 253KM, 186kW, benzyna (2019.07 - obecnie) ATE
Regulacja dynamiki jazdy BOSCH Volvo XC90 II (256) T5 Polestar AWD SUV 253KM, 186kW, benzyna (2019.07 - obecnie) BOSCH
Regulacja dynamiki jazdy DELPHI Volvo XC90 II (256) T5 Polestar AWD SUV 253KM, 186kW, benzyna (2019.07 - obecnie) DELPHI
Regulacja dynamiki jazdy DENCKERMANN Volvo XC90 II (256) T5 Polestar AWD SUV 253KM, 186kW, benzyna (2019.07 - obecnie) DENCKERMANN
Regulacja dynamiki jazdy FEBI BILSTEIN Volvo XC90 II (256) T5 Polestar AWD SUV 253KM, 186kW, benzyna (2019.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Regulacja dynamiki jazdy HELLA Volvo XC90 II (256) T5 Polestar AWD SUV 253KM, 186kW, benzyna (2019.07 - obecnie) HELLA
Regulacja dynamiki jazdy METZGER Volvo XC90 II (256) T5 Polestar AWD SUV 253KM, 186kW, benzyna (2019.07 - obecnie) METZGER
Regulacja dynamiki jazdy MEYLE Volvo XC90 II (256) T5 Polestar AWD SUV 253KM, 186kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MEYLE
Regulacja dynamiki jazdy MOBILETRON Volvo XC90 II (256) T5 Polestar AWD SUV 253KM, 186kW, benzyna (2019.07 - obecnie) MOBILETRON
Regulacja dynamiki jazdy QUINTON HAZELL Volvo XC90 II (256) T5 Polestar AWD SUV 253KM, 186kW, benzyna (2019.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Regulacja dynamiki jazdy SWAG Volvo XC90 II (256) T5 Polestar AWD SUV 253KM, 186kW, benzyna (2019.07 - obecnie) SWAG
Regulacja dynamiki jazdy TEXTAR Volvo XC90 II (256) T5 Polestar AWD SUV 253KM, 186kW, benzyna (2019.07 - obecnie) TEXTAR
Regulacja dynamiki jazdy TOPRAN Volvo XC90 II (256) T5 Polestar AWD SUV 253KM, 186kW, benzyna (2019.07 - obecnie) TOPRAN
Regulacja dynamiki jazdy TRW Volvo XC90 II (256) T5 Polestar AWD SUV 253KM, 186kW, benzyna (2019.07 - obecnie) TRW
Regulacja dynamiki jazdy VEMO Volvo XC90 II (256) T5 Polestar AWD SUV 253KM, 186kW, benzyna (2019.07 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
0 986 594 658
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 594 658
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 365,00 zł
186,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
0 986 594 659
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 594 659
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 378,00 zł
193,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Regulacja dynamiki jazdy

ESP - Electronic Stability Program

ESP - Electronic Stability Program

Każdy, nawet doświadczony kierowca popełnia błędy. Niestety, pomyłki za kierownicą potrafią być opłakane w skutkach, a ponadto bardzo kosztowne. Na szczęście producenci samochodów stale pracują nad zapewnieniem podróżującym możliwie jak najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Opracowano m.in. rozwiązanie, które pomaga wyjść cało z opresji i pozwala wyeliminować zjawisko utraty panowania nad samochodem.

czytaj więcej >
ABS - krótki rys historyczny

ABS - krótki rys historyczny

System antypoślizgowy zastępuje kierowcę podczas hamowania pulsacyjnego. Działanie tego rozwiązania przynosi naprawdę wymierne korzyści. Specjaliści z rynku motoryzacyjnego szacują, że sprawny ABS obniża ryzyko wystąpienia zderzenia kilku aut o 18 procent i wypadnięcia z drogi o 35 procent. Zanim nieco o teorii, przyjrzymy się historii systemu. A jest o czym opowiadać, bowiem dzieje systemu ciągną się już prawie 90 lat!

czytaj więcej >
ABS – co to znaczy?

ABS – co to znaczy?

W sieci krąży błędne przekonanie, że głównym zadaniem systemu ABS jest skrócenie drogi hamowania. Nic z tych rzeczy. ABS został stworzony po to, by w trakcie tego manewru łatwiej było utrzymać kierunek jazdy. ESP to niejako rozwinięcie ABS-u, bo pomaga podczas pokonywania zakrętów, ale dziś nie o tym...

czytaj więcej >
ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

ABS - prosty i bezawaryjny system bezpieczeństwa

Wszyscy kierowcy wiedzą, że ABS uruchamia się podczas hamowania na śliskiej nawierzchni. Niewielu ma jednak wiedzę dotyczącą budowy i zasady działania układu. Dzisiaj to akurat się zmieni. Sprawdźcie z jakich elementów składa się system antypoślizgowy i zobaczcie jak funkcjonuje w trakcie jazdy. Dowiedzcie się także jakie są jego najpopularniejsze awarie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze