Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik NÜRAL do Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12)

Silnik ELRING Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) ELRING
Silnik BOSCH Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) BOSCH
Silnik GLYCO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) GLYCO
Silnik REINZ Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) REINZ
Silnik GATES Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) GATES
Silnik MAXGEAR Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) MAXGEAR
Silnik COOPERS FIAAM Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) COOPERS FIAAM
Silnik KNECHT Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik VEMO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) VEMO
Silnik AE Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) AE
Silnik AJUSA Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) AJUSA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik CORTECO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) CORTECO
Silnik ERA Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) ERA
Silnik EUROREPAR Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) EUROREPAR
Silnik FA1 Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) FRAM
Silnik GLASER Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) GOETZE ENGINE
Silnik HART Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HOFFER Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) HUTCHINSON
Silnik KING Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) KING
Silnik MEAT & DORIA Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) MEAT & DORIA
Silnik NPS Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) NPS
Silnik NÜRAL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) NÜRAL
Silnik PAYEN Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) PAYEN
Silnik PURFLUX Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) PURFLUX
Silnik PURRO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) SIDAT
Silnik TRISCAN Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 120KM, 89kW, benzyna (1989.09 - 1990.12) TRW ENGINE COMPONENT
Producent:NÜRAL

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NÜRAL
5.0 (1)
Kod produktu:
87-110200-40
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NÜRAL
Kod:
87-110200-40
Jednostka:
KPL
Długość [mm]:  79,100
Średnica cylindra [mm]:  84,00
Sworzeń o śr. [mm]:  22
Numer komponentu:  08-110200-00
Wielkość kompresji [mm]:  32,750
Długość trzpienia [mm]:  71
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  12,850
Luz tłokowy [mm]:  0,060
Do 100 dni na zwrot
370,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NÜRAL
0 (0)
Kod produktu:
89-110200-40
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NÜRAL
Kod:
89-110200-40
Jednostka:
KPL
Średnica cylindra [mm]:  84,00
Numer komponentu:  15-632000-00
Numer komponentu:  87-110200-40
Do 100 dni na zwrot
779,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NÜRAL
0 (0)
Kod produktu:
89-527400-00
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NÜRAL
Kod:
89-527400-00
Średnica cylindra [mm]:  84,00
Numer komponentu:  87-110200-40
Do 100 dni na zwrot
NÜRAL
5.0 (1)
Kod produktu:
87-110200-40DP
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NÜRAL
Kod:
87-110200-40DP
Wysokość [mm]:  79,1
Średnica cylindra [mm]:  84,00
Sworzeń o śr. [mm]:  22
Numer komponentu:  08-110200-00
Wielkość kompresji [mm]:  32,750
Długość trzpienia [mm]:  71
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]:  12,850
Luz tłokowy [mm]:  0,060
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze