Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik DT do Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12)

Silnik CASTROL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) CASTROL
Silnik MOTUL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) MOTUL
Silnik LIQUI MOLY Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) LIQUI MOLY
Silnik ELRING Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) ELRING
Silnik GLYCO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) GLYCO
Silnik GATES Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) GATES
Silnik VAICO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) VAICO
Silnik AJUSA Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) AJUSA
Silnik CONTITECH Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) CONTITECH
Silnik SOFIMA Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) SOFIMA
Silnik CONTINENTAL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) CORTECO
Silnik DT Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) DT
Silnik ELWIS ROYAL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) ELWIS ROYAL
Silnik EUROL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) EUROL
Silnik FA1 Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FLENNOR Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) FLENNOR
Silnik GOETZE Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) GOETZE
Silnik HART Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) HART
Silnik JP GROUP Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) KAMOKA
Silnik KING Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) KING
Silnik KOLBENSCHMIDT Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik NPS Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) NPS
Silnik OEM Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) OEM
Silnik OPTIBELT Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) OPTIBELT
Silnik PAYEN Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) PAYEN
Silnik PURRO Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) PURRO
Silnik RAVENOL Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) RAVENOL
Silnik SWAG Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) SWAG
Silnik TRISCAN Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) TRISCAN
Silnik UFI Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) UFI
Silnik VALVOLINE Alfa Romeo SPIDER (115_) 2.0 (115A1A) kabriolet 110KM, 81kW, benzyna (1974.01 - 1984.12) VALVOLINE
Producent:DT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9.01003
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DT
Kod:
9.01003
Jednostka:
szt
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Miedz
Masa [g]:  1,9
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Średnica wewnętrzna [mm]:  22
Średnica zewnętrzna [mm]:  27
Grubość [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze