Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik ERISTIC do Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10)

Silnik ELRING Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) ELRING
Silnik REINZ Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) REINZ
Silnik AJUSA Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) AJUSA
Silnik BOSCH Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) FEBI BILSTEIN
Silnik SWAG Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) SWAG
Silnik CONTITECH Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) CONTITECH
Silnik GATES Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) GATES
Silnik HENGST FILTER Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) HENGST FILTER
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) KOLBENSCHMIDT
Silnik NISSENS Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) NISSENS
Silnik PURFLUX Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) PURFLUX
Silnik BLUE PRINT Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) BORG & BECK
Silnik ERISTIC Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) ERISTIC
Silnik EUROREPAR Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) EUROREPAR
Silnik GLASER Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) GLASER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik IPARTS Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) IPARTS
Silnik METZGER Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) METZGER
Silnik NRF Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) NRF
Silnik OEM Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) OEM
Silnik TRISCAN Audi A4 B9 Avant (8W5, 8WD) 2.0 TFSI Kombi 252KM, 185kW, benzyna (2016.05 - 2019.10) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ERISTIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERISTIC
0 (0)
Kod produktu:
A7-11002
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERISTIC
Kod:
A7-11002
Jednostka:
szt
Materiał:  FPM (fluor-kauczuk)
Oznaczenie koloru:  Czarny
Do 100 dni na zwrot
2,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze