Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AJUSA | 12010200 |
ALFA | 46556651 |
AUDI | 036 109 675 |
AUDI | 057 109 675 |
BMW | 11 34 2 245 151 |
CHEVR | 12 855 396 |
CHEVR | 55 187 038 |
CHRYS | 5175438AA |
CHRYS | 68001551AA |
CITRO | 0956.38 |
CITRO | 0956.64 |
DACIA | 77 00 109 840 |
ELRING | 403.730 |
ELRING | 510.831 |
FIAT | 4647334 |
FIAT | 46556651 |
FORD | 1 547 971 |
FORD | 9S51 6571 GA |
GLASER | P76662-00 |
GOETM | 50-306147-50 |
JEEP | 68066168AA |
LANCIA | 46556651 |
LANDROVER | LDY000060 |
MERCE | 000 053 46 58 |
MITSUBISHI | MN980085 |
OPEL | 47 08 615 |
OPEL | 642 533 |
OPEL | 93 193 446 |
PAYEN | PB854 |
PEUGE | 0956.38 |
PEUGE | 0956.64 |
PORSC | 955.105.115.10 |
PORSC | 955.105.675.00 |
PORSC | 996.105.115.52 |
PSA | 0956.64 |
RENAU | 77 00 109 840 |
RENAU | 96 11 390 880 |
RENAULT T | 96 11 390 880 |
SAAB | 45 00 898 |
SEAT | 036 109 675 |
SEAT | 057 109 675 |
SKODA | 036 109 675 |
SKODA | 057 109 675 |
SMART | 000 016 01 20 |
SUZUK | 12919-84A00 |
SUZUK | 12919N86J00 |
VAG | 036 109 675 |
VAG | 036 109 675A |
VAG | 057 109 675 |
VAG | 06J 109 675 |
VAG | 06K 109 675 |
VAG | 079 109 675 A |
VOLVO | 8 631 652 |
VW | 036 109 675 |
VW | 057 109 675 |
ALFA ROMEO
|
AUDI
|
BENTLEY
|
BMW
|
CHEVROLET
|
CHRYSLER
|
CITROËN
|
CUPRA
|
DACIA
|
DAEWOO
|
DODGE
|
FIAT
|
FORD
|
JEEP
|
KTM
|
LAMBORGHINI
|
LANCIA
|
LAND ROVER
|
MERCEDES-BENZ
|
MITSUBISHI
|
NISSAN
|
OPEL
|
PEUGEOT
|
PORSCHE
|
PUCH
|
RENAULT
|
SAAB
|
SEAT
|
SKODA
|
SMART
|
SSANGYONG
|
SUZUKI
|
VOLVO
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Niepozorne, niewielkie i bardzo tanie, a jednocześnie niezbędne elementy wyposażenia samochodu. Mowa o uszczelkach, czyli częściach, których na wyposażeniu każdego pojazdu jest bodaj najwięcej. Uszczelnienie trzonka zaworu mogą tworzyć rozmaite uszczelki, wykonywane z różnorodnych materiałów.
W zasadzie każdy większy producent części samochodowych ma w swojej ofercie uszczelki trzonka zaworu. Są to podstawowe elementy, potrzebne każdemu kierowcy. Warto jednak zauważyć, że producenci często wykorzystują odmienne technologie produkcyjne. Ponadto, stosują także inne materiały. Bardzo często są to wytrzymałe materiały syntetyczne, takie jak fluor czy kauczuk. Ponadto, uszczelnienie trzonka zaworu może być częściowo wykonane z metalu.
W kwestii materiałów wykorzystywanych do konstrukcji uszczelnienia wiele zależy do producenta. Niemniej jednak kluczową kwestią jest przeznaczenie poszczególnych uszczelek. Instaluje się je bowiem zarówno w silniku, jak i w skrzyni biegów czy też na osi.
Sprawne uszczelnienie trzonka zaworu to konieczność, aby zachować sprawność danego układu. Dzięki skutecznemu uszczelnieniu zawór może właściwie pełnić swoje funkcje, nie przeciekając, ani też nie ulegając przedwczesnemu zużyciu. Warto podkreślić, że istotny jest prawidłowy montaż uszczelki. Wykonanie tej czynności w sposób niewłaściwy może mieć nieprzyjemne konsekwencje w postaci niesprawności układu, uszkodzenia zaworu czy wreszcie zniszczenia samej uszczelki. Wszelkie pęknięcia czy ubytki w powierzchni uszczelki wymagają jej natychmiastowej wymiany.