Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik TRISCAN do Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie)

Silnik REINZ Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) KNECHT
Silnik HENGST FILTER Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MANN-FILTER Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik EPS Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) EPS
Silnik MAHLE ORIGINAL Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik TOPRAN Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) TOPRAN
Silnik VAICO Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) AJUSA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTITECH Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) DELPHI
Silnik ELRING Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) ELRING
Silnik ERISTIC Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) ERISTIC
Silnik EUROREPAR Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FAE
Silnik FILTRON Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik INA Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) INA
Silnik IPD Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) IPD
Silnik KW Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik MAXGEAR Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEYLE Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MISFAT
Silnik NISSENS Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) NRF
Silnik OPTIBELT Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) OPTIBELT
Silnik PIERBURG Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik SASIC Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) SASIC
Silnik SOFIMA Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) VEMA
Silnik WALKER PRODUCTS Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) WALKER PRODUCTS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRISCAN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
5.0 (2)
Kod produktu:
8845 29255
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8845 29255
Kształt obudowy wtyczki:  Kształt D
Ilość czopów:  5
Kolor:  Czarny
Długość [mm]:  570
Liczba przewodów:  5
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8855 29161
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8855 29161
Ilość biegunów:  3
Głębokosć zabudowy [mm]:  85,6
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
8855 29130
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8855 29130
Ilość biegunów:  3
Głębokosć zabudowy [mm]:  24
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0)
Kod produktu:
9500 2906
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
9500 2906
Długość [mm]:  15
Wymiar gwintu:  M14x1,50
Długość gwintu [mm]:  12
Rozmiar klucza:  8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze