Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik BOSCH do Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie)

Silnik REINZ Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) KNECHT
Silnik HENGST FILTER Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik MANN-FILTER Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik EPS Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) EPS
Silnik MAHLE ORIGINAL Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik TOPRAN Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) TOPRAN
Silnik VAICO Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) VAICO
Silnik AJUSA Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) AJUSA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTITECH Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) CONTITECH
Silnik COOPERSFIAAM Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) DELPHI
Silnik ELRING Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) ELRING
Silnik ERISTIC Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) ERISTIC
Silnik EUROREPAR Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FACET
Silnik FAE Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FAE
Silnik FILTRON Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik INA Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) INA
Silnik IPD Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) IPD
Silnik KW Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik MAXGEAR Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MEYLE Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MEYLE
Silnik MISFAT Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) MISFAT
Silnik NISSENS Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) NISSENS
Silnik NRF Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) NRF
Silnik OPTIBELT Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) OPTIBELT
Silnik PIERBURG Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURFLUX Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik SASIC Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) SASIC
Silnik SOFIMA Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik SWAG Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik UFI Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) VEMA
Silnik WALKER PRODUCTS Audi A5 (F53, F5P) 50 TDI Mild Hybrid quattro coupe 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.08 - obecnie) WALKER PRODUCTS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOSCH

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0)
Kod produktu:
F 00V P01 009
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 00V P01 009
Jednostka:
szt
Preparat paliwowy:  Common Rail (CR)
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.6 (61)
Kod produktu:
F 026 407 270
dostępny
4.6 (61)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 407 270
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Wysokość [mm]:  125
Średnica zewnętrzna [mm]:  65
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  27
Do 100 dni na zwrot
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.6 (11)
Kod produktu:
1 987 947 990
dostępny
4.6 (11)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
1 987 947 990
Jednostka:
szt
Ilość żeber:  6
Długość [mm]:  2460
Do 100 dni na zwrot
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
5.0 (4)
Kod produktu:
0 261 232 032
dostępny
5.0 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 261 232 032
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
127,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.7 (34)
Kod produktu:
F 026 400 677
niedostępny
4.7 (34)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
F 026 400 677
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica zewnętrzna [mm]:  169,4
Średnica 1 [mm]:  90,6
Wysokość [mm]:  152
Wysokość 1 [mm]:  141,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze