Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie)

Silnik ELRING Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) REINZ
Silnik MANN-FILTER Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik SWAG Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SWAG
Silnik FA1 Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FA1
Silnik INA Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) INA
Silnik MAXGEAR Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MAXGEAR
Silnik UFI Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) UFI
Silnik CONTITECH Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CONTITECH
Silnik EPS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) EPS
Silnik FILTRON Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FILTRON
Silnik HART Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HART
Silnik LUK Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) LUK
Silnik MEYLE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MEYLE
Silnik BORSEHUNG Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik DAYCO Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) DAYCO
Silnik FACET Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FACET
Silnik METZGER Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) METZGER
Silnik NISSENS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) NISSENS
Silnik PAYEN Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) PURFLUX
Silnik VAICO Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) VAICO
Silnik ABAKUS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ABAKUS
Silnik AIRTEX Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) AIRTEX
Silnik AKS DASIS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BLIC Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BLIC
Silnik BLUE PRINT Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BORGWARNER
Silnik BREMI Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BREMI
Silnik CASTROL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CASTROL
Silnik CHAMPION Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) DRIVE +
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ERA
Silnik ERISTIC Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ERISTIC
Silnik EUROL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) GATES
Silnik GK Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) GK
Silnik GLASER Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) GOETZE
Silnik HELLA Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI/HUCO  Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HITACHI/HUCO
Silnik HOFFER Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HOFFER
Silnik IPARTS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) IPARTS
Silnik JP GROUP Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) KW
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik MISFAT Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MOTUL
Silnik MULLER FILTER Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) NPS
Silnik NRF Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) NRF
Silnik OPTIMAL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PIERBURG Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) TRISCAN
Silnik VALVOLINE Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Audi A6 C8 Avant (4A5) 55 TFSI e quattro Kombi 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) WIX FILTERS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAXGEAR

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (2)
Kod produktu:
17-0167
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
17-0167
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wysokość [mm]:  34,60
Średnica [mm]:  12,00
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
4.6 (11)
Kod produktu:
26-1235
dostępny
4.6 (11)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-1235
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wysokość [mm]:  112
Średnica wewnętrzna [mm]:  24
Średnica zewnętrzna [mm]:  53
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  24
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
21-0112
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
21-0112
Jednostka:
szt
Cisnienie [bar]:  0,70
Wymiar gwintu:  M10x1
Rozmiar klucza:  24
Do 100 dni na zwrot
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
5.0 (1)
Kod produktu:
21-0216
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
21-0216
Jednostka:
szt
Ilość połączeń:  4
Do 100 dni na zwrot
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
14-0036
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
14-0036
Jednostka:
szt
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony cieczą
Grubość [mm]:  111
Szerokość [mm]:  71
Wysokość [mm]:  64
Do 100 dni na zwrot
99,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAXGEAR
5.0 (2)
Kod produktu:
17-0155
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
17-0155
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Wysokość [mm]:  34,60
Średnica [mm]:  12,00
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
5.0 (2)
Kod produktu:
17-0048
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
17-0048
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Głowica cylindra
Średnica zewnętrzna [mm]:  12
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciężar [kg]:  0,018
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0)
Kod produktu:
21-0356
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
21-0356
Jednostka:
szt
Ilość połączeń:  4
Dla numeru OE:  038 906 051 C
Do 100 dni na zwrot
49,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze