Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FILTRON do Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie)

Silnik REINZ Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) REINZ
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik AJUSA Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) AJUSA
Silnik MANN-FILTER Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik BOSCH Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) KNECHT
Silnik FILTRON Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) FILTRON
Silnik MAHLE ORIGINAL Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik SWAG Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) SWAG
Silnik HENGST FILTER Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik VAICO Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) VAICO
Silnik CONTITECH Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) CONTITECH
Silnik HART Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) HART
Silnik UFI Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) UFI
Silnik BLUE PRINT Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BREMI Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) BREMI
Silnik GATES Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) GATES
Silnik OEM Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) PURFLUX
Silnik AE Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) AE
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTLOG Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) AUTLOG
Silnik BGA Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) BGA
Silnik BORG & BECK Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik CONTINENTAL Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) DAYCO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRI Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) DRI
Silnik ELRING Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) ELRING
Silnik ELSTOCK Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) ELSTOCK
Silnik EPS Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) EPS
Silnik EUROREPAR Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) FRAM
Silnik FRECCIA Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) FRECCIA
Silnik FRIGAIR Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) FRIGAIR
Silnik GK Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) GK
Silnik GLASER Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) GOETZE ENGINE
Silnik HELLA Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IPSA Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) IPSA
Silnik KAMOKA Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAVO PARTS Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) LUCAS
Silnik MAPCO Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) MAPCO
Silnik MAXGEAR Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) MAXGEAR
Silnik METELLI Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) METELLI
Silnik METZGER Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) METZGER
Silnik MEYLE Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) MEYLE
Silnik MOTORAD Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) NPS
Silnik NÜRAL Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) NÜRAL
Silnik OPTIBELT Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) OPTIMAL
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SKF Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) SKF
Silnik SNR Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) SOFIMA
Silnik TMI Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) TMI
Silnik TOPRAN Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VALEO Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Bmw 2 coupe (G42) 220 i coupe 184KM, 135kW, benzyna (2021.08 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FILTRON

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FILTRON
4.8 (103 ocen)
Kod produktu:
AP 026/5
dostępny
4.8 (103 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
AP 026/5
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  275
Szerokość [mm]:  234
Wysokość [mm]:  42
Szerokość 1 [mm]:  103
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FILTRON
4.9 (150 ocen)
Kod produktu:
OE 672/7A
dostępny
4.9 (150 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
OE 672/7A
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  133,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  56
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  20
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  15
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FILTRON
4.8 (61 ocen)
Kod produktu:
Life-Time Filter
niedostępny
4.8 (61 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FILTRON
Kod:
Life-Time Filter
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Rodzaj filtra:  Element dożywotni
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze