Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) ELRING
Silnik FEBEST Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) FEBEST
Silnik VICTOR REINZ Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) VICTOR REINZ
Silnik KNECHT Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) KNECHT
Silnik BOSCH Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) FEBI BILSTEIN
Silnik PURFLUX Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) PURFLUX
Silnik FA1 Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) FA1
Silnik MANN-FILTER Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) MANN-FILTER
Silnik FILTRON Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) FILTRON
Silnik MAHLE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) MAHLE
Silnik SWAG Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) SWAG
Silnik CHAMPION Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) CHAMPION
Silnik COMLINE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) COMLINE
Silnik PZL FILTERS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) PZL FILTERS
Silnik AJUSA Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) AJUSA
Silnik HART Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) HART
Silnik OPTIMA Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) OPTIMA
Silnik UFI Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) UFI
Silnik VAICO Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) VAICO
Silnik VEMO Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) VEMO
Silnik AE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) AE
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) ASHIKA
Silnik BGA Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) BGA
Silnik BORG & BECK Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) DYS
Silnik ENERGY Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) ENERGY
Silnik ESEN SKV Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) ESEN SKV
Silnik EUROL Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) EUROL
Silnik EUROREPAR Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) FRAM
Silnik GATES Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) GATES
Silnik GLASER Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) GLASER
Silnik GLYCO Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) GOETZE
Silnik HELLA Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik IPARTS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) IPARTS
Silnik IPSA Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) IPSA
Silnik JAPANPARTS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) JAPKO
Silnik KAMOKA Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) KOLBENSCHMIDT
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) MAXGEAR
Silnik METZGER Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) METZGER
Silnik MEYLE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) MEYLE
Silnik NPS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) NPS
Silnik NTY Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) NTY
Silnik OEM Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) OEM
Silnik OPTIMAL Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) OPTIMAL
Silnik PAYEN Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) PAYEN
Silnik PURRO Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) PURRO
Silnik QFIX Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) QUINTON HAZELL
Silnik SOFIMA Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) SOFIMA
Silnik TRISCAN Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) WIX FILTERS
Producent:MAXGEAR

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
4.9 (25 ocen)
Kod produktu:
26-0211
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (25 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-0211
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  256
Szerokość [mm]:  150
Wysokość [mm]:  57
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 67,00 zł
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
18-1245
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
18-1245
Jednostka:
szt
Materiał:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Długość przewodu elastycznego [mm]:  190
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  69
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  63
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 146,00 zł
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
59-0009
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
59-0009
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Liczba przewodów:  4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 233,00 zł
119,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70-0173
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
70-0173
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Od szyny cisnieniowej do wtryskiwacza
Średnica wewnętrzna [mm]:  3,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  14,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 10,00 zł
3,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
26-0494
niedostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-0494
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Wysokość [mm]:  123
Wymiar gwintu:  3/4" 16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  80
Średnica 1 [mm]:  76
Średnica 2 [mm]:  71
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  LS 7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 42,00 zł
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze