Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik OPTIMA do Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) ELRING
Silnik FEBEST Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) FEBEST
Silnik VICTOR REINZ Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) VICTOR REINZ
Silnik KNECHT Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) KNECHT
Silnik BOSCH Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) BOSCH
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) FEBI BILSTEIN
Silnik PURFLUX Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) PURFLUX
Silnik FA1 Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) FA1
Silnik MANN-FILTER Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) MANN-FILTER
Silnik FILTRON Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) FILTRON
Silnik MAHLE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) MAHLE
Silnik SWAG Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) SWAG
Silnik CHAMPION Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) CHAMPION
Silnik COMLINE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) COMLINE
Silnik PZL FILTERS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) PZL FILTERS
Silnik AJUSA Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) AJUSA
Silnik HART Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) HART
Silnik OPTIMA Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) OPTIMA
Silnik UFI Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) UFI
Silnik VAICO Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) VAICO
Silnik VEMO Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) VEMO
Silnik AE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) AE
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) AKRON-MALÒ
Silnik ASHIKA Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) ASHIKA
Silnik BGA Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) BGA
Silnik BORG & BECK Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTERS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) CLEAN FILTERS
Silnik CONTINENTAL Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) CORTECO
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) DYS
Silnik ENERGY Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) ENERGY
Silnik ESEN SKV Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) ESEN SKV
Silnik EUROL Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) EUROL
Silnik EUROREPAR Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) FRAM
Silnik GATES Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) GATES
Silnik GLASER Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) GLASER
Silnik GLYCO Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) GOETZE
Silnik HELLA Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) HELLA
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik IPARTS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) IPARTS
Silnik IPSA Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) IPSA
Silnik JAPANPARTS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) JAPKO
Silnik KAMOKA Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) KAMOKA
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) KOLBENSCHMIDT
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) MAXGEAR
Silnik METZGER Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) METZGER
Silnik MEYLE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) MEYLE
Silnik NPS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) NPS
Silnik NTY Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) NTY
Silnik OEM Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) OEM
Silnik OPTIMAL Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) OPTIMAL
Silnik PAYEN Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) PAYEN
Silnik PURRO Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) PURRO
Silnik QFIX Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) QUINTON HAZELL
Silnik SOFIMA Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) SOFIMA
Silnik TRISCAN Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Bmw 3 (E30) 320 i sedan 126KM, 93kW, benzyna (1986.10 - 1991.04) WIX FILTERS
Producent:OPTIMA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91248
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMA
Kod:
91248
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długość [mm]:  256
Szerokość [mm]:  150
Wysokość [mm]:  57
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze