Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EPS do Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie)

Silnik AJUSA Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) AJUSA
Silnik SWAG Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SWAG
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik BLUE PRINT Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BREMI Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BREMI
Silnik FACET Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FACET
Silnik GATES Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GATES
Silnik HUTCHINSON Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik OEM Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OEM
Silnik BORG & BECK Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BOSCH Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BOSCH
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CASTROL Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CASTROL
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DAYCO
Silnik ELRING Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ELRING
Silnik EPS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FA1
Silnik FEBEST Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FRAM
Silnik GK Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GK
Silnik HART Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HART
Silnik HELLA Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik INA Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) INA
Silnik JP GROUP Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik METZGER Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) METZGER
Silnik MOTORAD Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MOTUL Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOTUL
Silnik NPS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NPS
Silnik NRF Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NTY
Silnik OPTIBELT Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OPTIBELT
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik SKF Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SKF
Silnik SNR Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SNR
Silnik TRISCAN Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VAICO Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VAICO
Silnik VALEO Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 sedan 480KM, 353kW, benzyna (2020.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:EPS

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.810.314
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.810.314
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektroniczny
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.957.010
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.957.010
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.980.015
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.980.015
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
125,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.993.210
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.993.210
Jednostka:
szt
Ciżnienie od [kPa]:  27
Ciśnienie do [kPa]:  400
Napięcie wyjściowe od [V]:  0,25
Napięcie wyjściowe do [V]:  4,508
Do 100 dni na zwrot
125,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.953.827
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.953.827
Jednostka:
szt
Długość czujnika pomiarowego [mm]:  85,2
Do 100 dni na zwrot
138,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EPS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1.830.405
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.830.405
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Rozmiar klucza:  17
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze