Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EPS do Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie)

Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik REINZ Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) REINZ
Silnik FACET Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) FACET
Silnik GATES Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) GATES
Silnik PAYEN Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) PAYEN
Silnik BLUE PRINT Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BOSCH Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) BOSCH
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) DAYCO
Silnik ELRING Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) ELRING
Silnik EPS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) EPS
Silnik EUROL Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) EUROL
Silnik FA1 Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) FA1
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) FEBEST
Silnik FILTRON Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) FILTRON
Silnik FRAM Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) FRAM
Silnik GK Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) GK
Silnik GLASER Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) GLASER
Silnik HENGST FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) HEPU
Silnik KNECHT Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) LUCAS
Silnik MAHLE ORIGINAL Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik MANN-FILTER Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik METZGER Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) METZGER
Silnik SWAG Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Bmw 3 (G20, G80, G28) M3 CS xDrive sedan 551KM, 405kW, benzyna (2023.03 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:EPS

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EPS
0 (0)
Kod produktu:
1.957.010
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.957.010
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
86,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

EPS
0 (0)
Kod produktu:
1.993.210
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.993.210
Jednostka:
szt
Ciżnienie od [kPa]:  27
Ciśnienie do [kPa]:  400
Napięcie wyjściowe od [V]:  0,25
Napięcie wyjściowe do [V]:  4,508
Do 100 dni na zwrot
125,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EPS
0 (0)
Kod produktu:
1.980.015
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.980.015
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
125,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EPS
0 (0)
Kod produktu:
1.953.827
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.953.827
Jednostka:
szt
Długość czujnika pomiarowego [mm]:  85,2
Do 100 dni na zwrot
138,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EPS
0 (0)
Kod produktu:
1.830.405
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EPS
Kod:
1.830.405
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Rozmiar klucza:  17
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze