Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik LUCAS do Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12)

Silnik ELRING Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FEBEST Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FEBEST
Silnik BOSCH Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) BOSCH
Silnik SWAG Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) SWAG
Silnik KAMOKA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) KAMOKA
Silnik CORTECO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) CORTECO
Silnik FA1 Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FA1
Silnik GATES Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) GATES
Silnik AJUSA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) AJUSA
Silnik CHAMPION Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) CHAMPION
Silnik MAHLE ORIGINAL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) PURFLUX
Silnik VEMO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) VEMO
Silnik AE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) AE
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BLUE PRINT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) BLUE PRINT
Silnik COMLINE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) COMLINE
Silnik COOPERS FIAAM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) COOPERS FIAAM
Silnik DIEDERICHS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) DIEDERICHS
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) DYS
Silnik ENERGY Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) ENERGY
Silnik EUROL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FRAM
Silnik FRECCIA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FRECCIA
Silnik GLYCO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) GOETZE
Silnik HART Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) HART
Silnik HELLA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) HELLA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) IPARTS
Silnik IPSA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) IPSA
Silnik JC PREMIUM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) JP GROUP
Silnik KNECHT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MAPCO
Silnik MAXGEAR Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MAXGEAR
Silnik MEYLE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MEYLE
Silnik MOBILETRON Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MOBILETRON
Silnik NE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) NE
Silnik NPS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) NPS
Silnik OEM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) OEM
Silnik OPTIMAL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) PIERBURG
Silnik PURRO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) PURRO
Silnik QFIX Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Silnik SKF Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) SKF
Silnik SKV GERMANY Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) SKV GERMANY
Silnik TEDGUM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) TEDGUM
Silnik TRISCAN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) VAICO
Silnik VIKA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) VIKA
Producent:LUCAS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0)
Kod produktu:
LDK0159
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LDK0159
Liczba pasków:  1
Ilość zębów:  110
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze