Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CHAMPION do Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12)

Silnik ELRING Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) ELRING
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FEBI BILSTEIN
Silnik FEBEST Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FEBEST
Silnik BOSCH Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) BOSCH
Silnik SWAG Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) SWAG
Silnik KAMOKA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) KAMOKA
Silnik CORTECO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) CORTECO
Silnik FA1 Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FA1
Silnik GATES Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) GATES
Silnik AJUSA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) AJUSA
Silnik CHAMPION Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) CHAMPION
Silnik MAHLE ORIGINAL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) PURFLUX
Silnik VEMO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) VEMO
Silnik AE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) AE
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BLUE PRINT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) BLUE PRINT
Silnik COMLINE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) COMLINE
Silnik COOPERS FIAAM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) COOPERS FIAAM
Silnik DIEDERICHS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) DIEDERICHS
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DYS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) DYS
Silnik ENERGY Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) ENERGY
Silnik EUROL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) EUROL
Silnik EUROREPAR Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) EUROREPAR
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FRAM
Silnik FRECCIA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) FRECCIA
Silnik GLYCO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) GLYCO
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) GOETZE ENGINE
Silnik GOETZE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) GOETZE
Silnik HART Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) HART
Silnik HELLA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) HELLA
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik IPARTS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) IPARTS
Silnik IPSA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) IPSA
Silnik JC PREMIUM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) JC PREMIUM
Silnik JP GROUP Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) JP GROUP
Silnik KNECHT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik LUCAS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MAPCO
Silnik MAXGEAR Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MAXGEAR
Silnik MEYLE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MEYLE
Silnik MOBILETRON Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) MOBILETRON
Silnik NE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) NE
Silnik NPS Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) NPS
Silnik OEM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) OEM
Silnik OPTIMAL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) PIERBURG
Silnik PURRO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) PURRO
Silnik QFIX Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Silnik SKF Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) SKF
Silnik SKV GERMANY Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) SKV GERMANY
Silnik TEDGUM Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) TEDGUM
Silnik TRISCAN Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) VAICO
Silnik VIKA Bmw 3 kabriolet (E30) 318 i kabriolet 140KM, 103kW, benzyna (1990.10 - 1992.12) VIKA
Producent:CHAMPION

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
4.6 (11)
Kod produktu:
COF100502E
dostępny
4.6 (11)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
COF100502E
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  88,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  27,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  81,5
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długożć opakowania [cm]:  8,5
Szerokość opakowania [cm]:  8,5
Wysokość opakowania [cm]:  9,2
Do 100 dni na zwrot
24,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
5.0 (13)
Kod produktu:
CAF100527P
dostępny
5.0 (13)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CAF100527P
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  255
Szerokość [mm]:  150
Wysokość [mm]:  57
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długożć opakowania [cm]:  27,3
Szerokość opakowania [cm]:  17,4
Wysokość opakowania [cm]:  5,9
Do 100 dni na zwrot
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
4.6 (11)
Kod produktu:
XE502/606
niedostępny
4.6 (11)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
XE502/606
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  88,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  27,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  81,5
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Długożć opakowania [cm]:  8,8
Szerokość opakowania [cm]:  8,6
Wysokość opakowania [cm]:  9,6
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze