Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik CONTINENTAL/VDO do Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Silnik CASTROL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CASTROL
Silnik MOTUL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTUL
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AJUSA
Silnik RAVENOL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik FA1 Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FA1
Silnik SWAG Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Silnik FILTRON Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VAICO
Silnik MAHLE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAHLE
Silnik BLUE PRINT Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik PURFLUX Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik BREMI Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BREMI
Silnik FACET Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FACET
Silnik GATES Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GATES
Silnik HENGST FILTER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik OEM Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTLOG Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AUTLOG
Silnik BORG & BECK Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORGWARNER
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik CONTINENTAL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EPS
Silnik ERA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FRAM
Silnik GK Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GK
Silnik GLASER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GLASER
Silnik HART Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Silnik HELLA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) IJS GROUP
Silnik INA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) INA
Silnik K&N FILTERS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LUCAS
Silnik METZGER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOBILETRON Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NPS
Silnik OPTIBELT Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURRO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SKF Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SKF
Silnik SNR Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik TOPRAN Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:CONTINENTAL/VDO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CONTINENTAL/VDO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2800014014180
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CONTINENTAL/VDO
Kod:
2800014014180
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektromagnetyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze