Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Silnik CASTROL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CASTROL
Silnik MOTUL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTUL
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik ELRING Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik AJUSA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AJUSA
Silnik RAVENOL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik FA1 Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FA1
Silnik SWAG Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Silnik FILTRON Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik VAICO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VAICO
Silnik MAHLE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MAHLE
Silnik BLUE PRINT Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik PURFLUX Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik BREMI Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BREMI
Silnik FACET Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FACET
Silnik GATES Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GATES
Silnik HENGST FILTER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik KNECHT Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KNECHT
Silnik OEM Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OEM
Silnik PAYEN Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PAYEN
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik AMC FILTER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AMC FILTER
Silnik AUTLOG Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) AUTLOG
Silnik BORG & BECK Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) BORGWARNER
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik COMLINE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL CTAM Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik CONTINENTAL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DR!VE+ Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EPS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EPS
Silnik ERA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) ERA
Silnik EUROL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) EUROL
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBEST Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBEST
Silnik FRAM Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) FRAM
Silnik GK Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GK
Silnik GLASER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) GLASER
Silnik HART Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HART
Silnik HELLA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HELLA
Silnik HEPU Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Silnik HUTCHINSON Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) HUTCHINSON
Silnik IJS GROUP Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) IJS GROUP
Silnik INA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) INA
Silnik K&N FILTERS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAVO PARTS
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) KW
Silnik LEMFÖRDER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Silnik LUCAS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) LUCAS
Silnik METZGER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOBILETRON Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOBILETRON
Silnik MOTORAD Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NISSENS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NISSENS
Silnik NPS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) NPS
Silnik OPTIBELT Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIBELT
Silnik OPTIMAL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik PURRO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SKF Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SKF
Silnik SNR Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik TOPRAN Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik TRISCAN Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) UFI
Silnik VALEO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALEO
Silnik VALVOLINE Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMO Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) VEMO
Silnik WIX FILTERS Bmw 4 kabriolet (G23, G83) M 440 i Mild-Hybrid xDrive kabriolet 374KM, 275kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:FA1

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
866.370.011
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
866.370.011
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Długość [mm]:  16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
866.370.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
866.370.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Długość [mm]:  16
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  397.980.100
Do 100 dni na zwrot
6,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
954.330.100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
954.330.100
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  12
Średnica zewnętrzna [mm]:  16
Grubość [mm]:  1
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Miedz
Do 100 dni na zwrot
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
954.330.010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
954.330.010
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  12
Średnica zewnętrzna [mm]:  16
Grubość [mm]:  1
Kształt:  Kształt A
Materiał:  Miedz
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze