Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SKV GERMANY do Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12)

Silnik LIQUI MOLY Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) LIQUI MOLY
Silnik KAMOKA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) KAMOKA
Silnik FEBEST Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) FEBEST
Silnik ELRING Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ELRING
Silnik EUROREPAR Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) EUROREPAR
Silnik CORTECO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) CORTECO
Silnik REINZ Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) REINZ
Silnik FA1 Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) FA1
Silnik PURFLUX Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) PURFLUX
Silnik SCT GERMANY Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) SCT GERMANY
Silnik BOSCH Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MANN-FILTER
Silnik COMLINE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) COMLINE
Silnik FILTRON Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) FILTRON
Silnik GATES Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) GATES
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VAICO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) VAICO
Silnik AJUSA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) AJUSA
Silnik DAYCO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) DAYCO
Silnik ERA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ERA
Silnik GOETZE ENGINE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) GOETZE ENGINE
Silnik HART Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) HART
Silnik PZL SĘDZISZÓW Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) PZL SĘDZISZÓW
Silnik SKV GERMANY Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) SKV GERMANY
Silnik AE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) AE
Silnik AKRON-MALÒ Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ALCO FILTER
Silnik AUTOMEGA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) AUTOMEGA
Silnik BIRTH Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) BIRTH
Silnik BORG & BECK Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) BORG & BECK
Silnik CALORSTAT BY VERNET Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTER Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) CLEAN FILTER
Silnik CONTINENTAL Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) COOPERSFIAAM
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik DRIVE + Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) DRIVE +
Silnik DT Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) DT
Silnik EFI AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ELWIS ROYAL Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ELWIS ROYAL
Silnik ENERGY Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ENERGY
Silnik EPS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) EPS
Silnik ET ENGINETEAM Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ET ENGINETEAM
Silnik FACET Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) FACET
Silnik FAE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) FAE
Silnik FAI AUTOPARTS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) FAI AUTOPARTS
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GLASER Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) GLASER
Silnik GLYCO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) GLYCO
Silnik GOETZE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) GOETZE
Silnik HELLA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) HELLA
Silnik HENGST FILTER Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI/HUCO  Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) HITACHI/HUCO
Silnik HOFFER Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) HOFFER
Silnik HUTCHINSON Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) HUTCHINSON
Silnik INTERVALVES Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) INTERVALVES
Silnik IPD Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) IPD
Silnik JP GROUP Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) JP GROUP
Silnik K&N FILTERS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) K&N FILTERS
Silnik KAVO PARTS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) KAVO PARTS
Silnik KAWE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) KAWE
Silnik KNECHT Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik KW Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) KW
Silnik MAGNETI MARELLI Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAHLE ORIGINAL Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik MAPCO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MEAT & DORIA
Silnik METELLI Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) METELLI
Silnik METZGER Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) METZGER
Silnik MEYLE Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MEYLE
Silnik MISFAT Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MISFAT
Silnik MOTORAD Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) MOTORAD
Silnik NPS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) NPS
Silnik NRF Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) NRF
Silnik OCAP Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) OCAP
Silnik OEM Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) OEM
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) PAYEN
Silnik PIERBURG Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) PIERBURG
Silnik QFIX Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) QFIX
Silnik QUINTON HAZELL Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) QUINTON HAZELL
Silnik SIDAT-FISPA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) SIDAT-FISPA
Silnik SKF Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) SKF
Silnik SNR Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) SNR
Silnik SOFIMA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) SOFIMA
Silnik SWAG Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) SWAG
Silnik TOPRAN Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) TOPRAN
Silnik TRISCAN Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) TRISCAN
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik UFI Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) UFI
Silnik VALEO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) VALEO
Silnik VEMA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) VEMA
Silnik VEMO Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) VEMO
Silnik VIKA Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Bmw 5 (E28) 518 i sedan 102KM, 75kW, benzyna (1981.05 - 1987.12) WIX FILTERS
Producent:SKV GERMANY

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKV GERMANY
4.3 (4 ocen)
Kod produktu:
02SKV002
dostępny
4.3 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKV GERMANY
Kod:
02SKV002
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Lokalizacja w aucie:  Przewód paliwowy
Średnica [mm]:  52
Ciężar [kg]:  0,78
Średnica 1 [mm]:  8
Średnica 2 [mm]:  12
Ciśnienie pracy [bar]:  4
Tryb pracy:  Elektryczny
Rodzaj paliwa:  Benzyna
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  1/1
Wydatek [l/h]:  130
Długość 1 [mm]:  124
Długość 2 [mm]:  182
Gwarancja:  4 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
108,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SKV GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14SKV701
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKV GERMANY
Kod:
14SKV701
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,40
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
163,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SKV GERMANY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
14SKV705
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKV GERMANY
Kod:
14SKV705
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,39
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
163,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Mycie silnika samochodowego - jak prawidłowo szczycić silnik?

Czy i w jaki sposób powinniśmy czyścić silnik w samochodzie?

Dla wielu właścicieli aut cotygodniowa wizyta w myjni lub własnoręczne czyszczenie samochodu stały się prawdziwym rytuałem. A ilu z nas pamięta o utrzymywaniu w czystości również części mechanicznych samochodu na czele z silnikiem? Wprawdzie czystą jednostką napędową rzadko można pochwalić się na parkingu, za to jej stan w pewnych sytuacjach może mieć znaczenie kluczowe.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze