Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik KNECHT do Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie)

Silnik FILTRON Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FILTRON
Silnik BOSCH Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) BOSCH
Silnik MANN-FILTER Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MAHLE ORIGINAL Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik PURFLUX Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) PURFLUX
Silnik KNECHT Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) KNECHT
Silnik AMC FILTER Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) AMC FILTER
Silnik CONTINENTAL/VDO Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) CONTINENTAL/VDO
Silnik COOPERSFIAAM Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DRIVE + Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) DRIVE +
Silnik EUROL Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) EUROL
Silnik FEBI BILSTEIN Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik FRAM Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) FRAM
Silnik GK Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) GK
Silnik HEPU Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) HEPU
Silnik KAMOKA Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) KAMOKA
Silnik QUINTON HAZELL Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik SWAG Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) SWAG
Silnik TRISCAN Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) TRISCAN
Silnik WIX FILTERS Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:KNECHT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KNECHT
4.9 (38)
Kod produktu:
OX 1146D
dostępny
4.9 (38)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KNECHT
Kod:
OX 1146D
Jednostka:
szt
Ciężar netto [g]:  70,0
Szerokość opakowania [cm]:  6,50
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  55,5
Wysokość [mm]:  155
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  20
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  44,2
Wysokość opakowania [cm]:  17,00
Długożć opakowania [cm]:  6,5
Do 100 dni na zwrot
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >
Źródła napędu w obliczu technologii

Źródła napędu w obliczu technologii

Silnik spalinowy, choć powstał już w 1860 roku, nadal króluje na całym świecie. Da się jednak zauważyć, że coraz wyraźniej kształtuje się na rynku obecność pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Powstaje więc dylemat - czy uparte trwanie niektórych producentów przy klasycznym, tradycyjnym silniku spalinowym ma sens?

czytaj więcej >
Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Jak zamienić fabryczny dolot powietrza na jego sportową wersję z filtrem stożkowym?

Wszelkiego rodzaju sportowe ulepszenia instalowane w seryjnie produkowanych samochodach to niezwykle modne, ale nie zawsze potrzebne rozwiązania. W niektórych sytuacjach ich instalacja niewiele zmieni, a może nawet pogorszyć osiągi naszego auta. Tak może być chociażby w przypadku sportowego dolotu z filtrem stożkowym. Jak uniknąć tego typu komplikacji?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze